Wednesday 31 August 2016

Bahaya Beli Emas?!

Ada sesetengah orang berpendapat BAHAYA beli EMAS disebabkan harga emas pun boleh jatuh dan nanti akan rugi.

Pendapat itu betul, memang tidak dinafikan, cuma secara realitinya harga emas sentiasa MENINGKAT dalam JANGKA PANJANG. Dalam JANGKA PENDEK harga Emas SENTIASA NAIK dan turun disebabkan "Supply & Demand".

Boleh lihat SEJARAH harga emas sejak 10 tahun lepas, atau kita boleh bandingkan harga emas pada tahun NENEK MOYANG kita beli emas dengan harga SEKARANG.

Sebelum nak beli emas kita mesti pastikan apa MATLAMAT utama kita nak membeli emas dan duit yang nak beli tu bukan untuk digunakan dalam masa TERDEKAT.

Bagi keraguan berkenaan UNTUNG atau RUGI, ianya boleh diketahui apabila kita MENJUAL EMAS tersebut. Biarlah harga emas jatuh banyak atau naik tinggi sekalipun, selagi emas itu TIDAK DIJUAL selagi itulah kita TIDAK dapat MENTAFSIR ianya untung atau rugi.

* RINGGIT yang dah terang-terang HILANG KUASA BELI ramai tak takut.😅

Nampak? 😉

Nak belajar ilmu emas percuma? Dapat plak join lucky draw emas, sape tak nak kan? Check jadual seminar Public Gold berdekatan anda sekarang!!! Dah tahu tarikh dan masa boleh terus pergi dan maklumkan nama saya & PG code saya kepada staff bertugas untuk kelancaran majlis.

#CopyPaste

MAZRUL ABDUL JALIL
PG052229 | +6017-2217551
AUTHORIZED DEALER / INTRODUCER
PUBLIC CLASS INTERNATIONAL

No comments:

Post a Comment